Kategorie
Zpět k nákupu
Střídavý motor Hobbywing Xerun V10 G3 10,5T 4500KV
2462 Kč
2035 Kč bez DPH
Dostupnost: Skladem-dodání 2-4 dní
Part no.: HW30401112
Kód produktu: 109743156
Výrobce: Hobbywing
Váha: 0,2 kg
Potřebujete více informací?
484800850 po-pá 8:00-16:30 |
Popis produktu
Motory Hobbywing G3 jsou nástupcem známých verzí V10 G2. Nové verze motorů Stock a Modified mají zcela novou konstrukci, která se projevuje nižší hmotností a lepším výkonem. Modely Stock Spec mají oproti motorům V10 G2 Stock Spec vyšší hodnotu točivého momentu o 4 % a hodnotu KV o 16 %. Díky vysokým otáčkám a točivému momentu se váš model stane tajnou zbraní v závodech třídy Stock.
Linearita provozu
Vestavěný vysoce přesný Hallův snímač spolu s přesností a vyvážením rotoru zaručují neuvěřitelnou linearitu provozu motoru.
Velmi nízká hmotnost
Motor G3 Modified váží pouze 161 g a motor Stock 132 g. V porovnání se sinusovkou V10 G2 byla hmotnost snížena o 11 %, resp. 21 %. Díky nižší hmotnosti mohou jezdci snadno upravit vyvážení svých vozidel.
Asymetrická ložiska
Pro zvýšení nosnosti byla velikost předního ložiska u modelu Sinlik G3 zvětšena o 26 % oproti verzi G2. Pro snížení odporu vzduchu bylo zadní ložisko zmenšeno o 6 %. Díky asymetrické konstrukci bude chod motoru mnohem plynulejší a stabilnější.
Vynikající odvod tepla
Speciální konstrukce skříně znamená, že jádro statoru je vystaveno vzduchu, aby se maximalizovalo chlazení. Velké otvory* na přední a zadní čelní desce zaručují vynikající odvod tepla z motoru. * Upozorňujeme, že motory 5,5T~8,5T se obvykle používají v terénních vozidlech, takže tovární koncové desky mají malé otvory.
Dvě různé koncové desky
Koncové desky s velkými otvory používané u motorů 3,5T~5,0T a 10,5T~21,5T zajišťují vynikající odvod tepla od motoru u silničních vozidel.
Koncové desky s malými otvory používané u motorů 5,5T~8,5T zabraňují vniknutí písku nebo jiných nečistot a zabraňují tak poškození motorů na terénní vozidla. Uživatel si může zakoupit libovolné koncové desky a nainstalovat je do svého motoru podle svých potřeb.
Rozebíratelné provedení
Konstrukce jednotky umožňuje její demontáž za účelem pravidelného čištění a údržby, čímž se prodlužuje životnost motoru a zachovává jeho účinnost.
Plynule nastavitelné časování
Mechanické časování umožňuje mimořádně přesné a plynulé nastavení hodnot. Protiskluzové linky v zadní části motoru zaručují stabilitu zvoleného nastavení.
Vysoce kvalitní komponenty
Model
30401112
KV
4500
Napájení LiPo
2S
Počet cívek
10,5 T
Hmotnost
133 g
Průměr
35,9 mm
Délka
50,5 mm
Délka hřídele
14 mm
Průměr hřídele
3,17 mm
Maximální výkon
260 W
Špičkový proud
74 A
Časování
30 - 60
Rotor
?7,3-12,5
Aplikace
Drift 1:10, Stock Class, On-Road Racing
Popis produktu
Ještě lepší výkonMotory Hobbywing G3 jsou nástupcem známých verzí V10 G2. Nové verze motorů Stock a Modified mají zcela novou konstrukci, která se projevuje nižší hmotností a lepším výkonem. Modely Stock Spec mají oproti motorům V10 G2 Stock Spec vyšší hodnotu točivého momentu o 4 % a hodnotu KV o 16 %. Díky vysokým otáčkám a točivému momentu se váš model stane tajnou zbraní v závodech třídy Stock.
Linearita provozu
Vestavěný vysoce přesný Hallův snímač spolu s přesností a vyvážením rotoru zaručují neuvěřitelnou linearitu provozu motoru.
Velmi nízká hmotnost
Motor G3 Modified váží pouze 161 g a motor Stock 132 g. V porovnání se sinusovkou V10 G2 byla hmotnost snížena o 11 %, resp. 21 %. Díky nižší hmotnosti mohou jezdci snadno upravit vyvážení svých vozidel.
Asymetrická ložiska
Pro zvýšení nosnosti byla velikost předního ložiska u modelu Sinlik G3 zvětšena o 26 % oproti verzi G2. Pro snížení odporu vzduchu bylo zadní ložisko zmenšeno o 6 %. Díky asymetrické konstrukci bude chod motoru mnohem plynulejší a stabilnější.
Vynikající odvod tepla
Speciální konstrukce skříně znamená, že jádro statoru je vystaveno vzduchu, aby se maximalizovalo chlazení. Velké otvory* na přední a zadní čelní desce zaručují vynikající odvod tepla z motoru. * Upozorňujeme, že motory 5,5T~8,5T se obvykle používají v terénních vozidlech, takže tovární koncové desky mají malé otvory.
Dvě různé koncové desky
Koncové desky s velkými otvory používané u motorů 3,5T~5,0T a 10,5T~21,5T zajišťují vynikající odvod tepla od motoru u silničních vozidel.
Koncové desky s malými otvory používané u motorů 5,5T~8,5T zabraňují vniknutí písku nebo jiných nečistot a zabraňují tak poškození motorů na terénní vozidla. Uživatel si může zakoupit libovolné koncové desky a nainstalovat je do svého motoru podle svých potřeb.
Rozebíratelné provedení
Konstrukce jednotky umožňuje její demontáž za účelem pravidelného čištění a údržby, čímž se prodlužuje životnost motoru a zachovává jeho účinnost.
Plynule nastavitelné časování
Mechanické časování umožňuje mimořádně přesné a plynulé nastavení hodnot. Protiskluzové linky v zadní části motoru zaručují stabilitu zvoleného nastavení.
Vysoce kvalitní komponenty
Model
30401112
KV
4500
Napájení LiPo
2S
Počet cívek
10,5 T
Hmotnost
133 g
Průměr
35,9 mm
Délka
50,5 mm
Délka hřídele
14 mm
Průměr hřídele
3,17 mm
Maximální výkon
260 W
Špičkový proud
74 A
Časování
30 - 60
Rotor
?7,3-12,5
Aplikace
Drift 1:10, Stock Class, On-Road Racing
Přes veškerou snahu zajistit co nejpřesnější popis, obrázky a technické parametry produktů nemůžeme zaručit, že uváděná data odpovídají skutečnosti. Řada výrobců si vyhrazuje právo změny některých parametrů či vlastností bez předchozího upozornění. Potřebujete-li ujištění o určitých parametrech produktu nebo v případě pochybností, kontaktujte prosím svého obchodníka. Pozdější reklamace vlastností je zbytečnou komplikací pro obě strany.