Roco Parní lokomotiva Rh 354.1, ČSD, digitální - 70080

Audio, video, TV AUTO - MOTO Drogerie Dům a zahrada Foto Hračky Káva, kávovary, příprava kávy Malé domácí spotřebiče Počítače, notebooky Sport, krása, zdraví, zábava Velké spotřebiče Výprodej ULTRA nízké ceny
X

   Na vašem soukromí nám záleží

Naše webové stránky používají soubory cookies a potřebujeme Váš souhlas který můžete kdykoliv změnit v patičce webu v sekci Cookies politika.

Tlačítkem "Rozumím a přijímám" nám udělujete souhlas používat nezbytná cookies pro správné fungování webu a zlepšovat tak naše služby.

Soubory cookie jsou textové soubory, které jsou ukládány ve webovém prohlížeči nebo webovým prohlížečem v počítačovém systému uživatele. Pokud uživatel vyvolá webovou stránku, může být soubor cookie uložen v operačním systému uživatele. Tento soubor cookie obsahuje charakteristický řetězec, který umožňuje jednoznačnou identifikaci prohlížeče při opětovném vyvolání webové stránky.



Roco Parní lokomotiva Rh 354.1, ČSD, digitální - 70080

6568507656850865685096568510656851167280406728041

Roco Parní lokomotiva Rh 354.1, ČSD, digitální - 70080

11263 Kč
9308 Kč bez DPH

Dostupnost: Skladem-dodání 2-4 dní

Kód produktu: 114144626

Výrobce: Roco

Záruka: 24 měsíců

Potřebujete více informací?

Info@euroking.cz

484800850

po-pá 8:00-16:30


Popis produktu

Popis produktu

  V roce 1912 si tehdejší k. k. priv. společnost Südbahn-Gesellschaft objednala tendrovou lokomotivu pro provoz těžkých osobních vlaků, která měla nahradit příliš slabé lokomotivy třídy 229. Továrna na lokomotivy společnosti Staats-Eisenbahn-Gesellschaft pak vyvinula přehřátý parní typ třídy 629 jako první tendrovou lokomotivu na světě s tichomořskou sekvencí náprav 2'C1'. První lokomotiva 629 byla dodána společnosti Southern Railway Company v roce 1913 a v následujících dvou letech následovalo dalších 14 lokomotiv v celkem 3 dodávkových sériích. Mimořádně dobré zkušenosti s touto řadou přiměly císařské a královské státní dráhy k nákupu 25 téměř identických lokomotiv až do konce monarchie v roce 1918.Patnáct strojů Südbahn a deset kusů Staatsbahn zůstalo po první světové válce v Rakousku. Patnáct z nich muselo být předáno nově vzniklým ČSD, které je označily 354.121 až 135. Specifikace: spojka - Hřídel NEM 362 s kinematikou KKsetrvačník - anopočet hnaných náprav – 3počet náprav s trakčními pneumatikami - 1horní světlo - 2 světlomety digitálně přepínatelnéLED světlomet - anofuknce přídavného světla - anovnitřní osvětlení - ano, LED, digitálně přepínatelné, osvětlení kabinynapájecí systém - 2L - digitálnírozhraní - elektrické rozhraní pro hnací vozidla PluX22digitální dekodér - Plus22typ dekodéru - MS450P22zvuk - anovyrovnávací kondenzátor - ano  Hlavní vlastnosti: kotel s jednoduchou parní kopulí a ejektorem Giesl.volně stojící tratěkovové nárazníkynejjemnější kola s nízkými kolovými obrubamihnací a spojovací tyče z litého kovuv digitálním provozu s přepínatelným osvětlením kabiny řidiče a pohonné jednotky  Dokumentace:návod k obsluze (DE, EN, CZ)registrace a přiřazení funkčních kláves (DE)list náhradních dílů (DE) 

Přes veškerou snahu zajistit co nejpřesnější popis, obrázky a technické parametry produktů nemůžeme zaručit, že uváděná data odpovídají skutečnosti. Řada výrobců si vyhrazuje právo změny některých parametrů či vlastností bez předchozího upozornění. Potřebujete-li ujištění o určitých parametrech produktu nebo v případě pochybností, kontaktujte prosím svého obchodníka. Pozdější reklamace vlastností je zbytečnou komplikací pro obě strany.

Zpět k nákupu